سُوۡرَةُ الفَاتِحَة

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ (١)
ٱلۡحَمۡدُ لِلَّهِ رَبِّ ٱلۡعَـٰلَمِينَ (٢) ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ (٣) مَـٰلِكِ يَوۡمِ ٱلدِّينِ (٤) إِيَّاكَ نَعۡبُدُ وَإِيَّاكَ نَسۡتَعِينُ (٥) ٱهۡدِنَا ٱلصِّرَٲطَ ٱلۡمُسۡتَقِيمَ (٦) صِرَٲطَ ٱلَّذِينَ أَنۡعَمۡتَ عَلَيۡهِمۡ غَيۡرِ ٱلۡمَغۡضُوبِ عَلَيۡهِمۡ وَلَا ٱلضَّآلِّينَ (٧)

Tuesday, November 4, 2014

Kawan baru

Di Mekah saya terpisah dari kawan-kawan saya. Saya ditempatkan bersama 9 orang kakak-kakak dari Felda Air Tawar 3, Kota Tinggi, Saya paling muda didalam bilik itu. Saya masih ingat mereka adalah kak Timah, Kak Esah, Kak Jariah, kak Bek, Kak Misah, Kak Endon, kak Tarian dan  2 lagi saya tak ingat nama, tapi masih terbayang rupa paras mereka.

Itu saya bersama 8 dari mereka, Kak Jariah entah kemana semasa kami bergambar.

Tinggal bersama mereka telah banyak mengajar saya erti timbang rasa, maklum selama ini saya buat sesuka hati saya saja, anak anak kena ikut perintah saya, sesekali suami menegur bila apa yang saya buat tu tak betul

No comments:

Post a Comment

Rakan-Rakan

Lintas Langsung Dari Makkah

Labels